Reklamácia a Problémy s objednávkou

Ako postupovať pri vrátení / reklamácii

Vrátanie:

Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 30 dní.

  • Ak chcete tovar vrátiť, vyberte z nižšie uvedených možnostiach Vrátenie tovaru 
  • Balík starostlivo zabaľte a spolu s návratkou zašlite vybraným dopravcom na adresu:

            Textilomanie s.r.o., depo DPD,  Pri letisku 5, 821 04 Bratislava  

  • Sumu za vrátený tovar vám vrátime na váš bankový účet do 7 dní od jeho prijatia v sklade.
V rámci zjednodušenia procesu je možné využiť dopravy zmluvnými prepravci. 

Maximálna parametre podaných zásielok:
  • Kuriérské služby – maximálna hmotnosť 40kg

Reklamácia

Nie je s Vašou objednávkou niečo v poriadku? Vyberte jednu z možností:

  • Tovar je chybný? Prosím, vyberte: Reklamácia
  • V objednávke chýbali produkty? Vyberte: Objednávka neprišla kompletná

Prosím, počkajte na návrh riešenia vašej požiadavky.

Návrh riešenia vašej reklamácie dostanete obvykle do 3 pracovných dní. Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od jej uplatnenia.