Reklamácia a Problémy s objednávkou
Ako postupovať pri vrátení / reklamácii
Vrátanie:
Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 30 dní.
- Ak chcete tovar vrátiť, vyberte z nižšie uvedených možnostiach Vrátenie tovaru
- Balík starostlivo zabaľte a spolu s návratkou zašlite vybraným dopravcom na adresu:
Textilomanie s.r.o., depo DPD, Pri letisku 5, 821 04 Bratislava
- Sumu za vrátený tovar vám vrátime na váš bankový účet do 7 dní od jeho prijatia v sklade.
V rámci zjednodušenia procesu je možné využiť dopravy zmluvnými prepravci.
Maximálna parametre podaných zásielok:
- Kuriérské služby – maximálna hmotnosť 40kg
Reklamácia
Nie je s Vašou objednávkou niečo v poriadku? Vyberte jednu z možností:
- Tovar je chybný? Prosím, vyberte: Reklamácia
- V objednávke chýbali produkty? Vyberte: Objednávka neprišla kompletná
Prosím, počkajte na návrh riešenia vašej požiadavky.
Návrh riešenia vašej reklamácie dostanete obvykle do 3 pracovných dní. Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od jej uplatnenia.